Monday 14 January 2013

:: BB PLUS COLLAGEN ::

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua...

Kali ni nak story and sharing satu lagi product HOT dari Hai-O Marketing Sdn.Bhd iaitu BB Plus Collagen..walaupun baru dipasarkan ia telah mendapat sambutan hangat terutama daripada kaum wanita yang mementingkan kesihatan kulit mereka..BB Plus terjual bagai goreng pisang panas!!!! Mana tak nye penggunaan selama seminggu dah nmpak hasil..yang pasti buat kakak-kakak di luar sana tersenyum-senyum depan cermin...hehehe :-)

Tadaaaa.....



Tahukah anda..bermula seawal 25 tahun proses pengurangan kolagen oleh sel fibroblast akan berlaku seterusnya menyebabkan:


* kulit menampakkan garis penuaan,

* berjeragat,

* kusam, dan

* kurang bermaya, 
* kelesuan kulit. 


Kenapa pentingnya kolagen ini????

Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Faktor penuaan luaran dan dalaman boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit.


Kenapa mesti BB Plus Collagen???

BB PLus diformulasikan untuk merangsang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh. BB Plus dihasilkan daripada 5,000mg kolagen ikan terhidrolisis utk memberikan penyerapan yg baik. Kofaktor seperti ekstrak biji anggur & Vitamin C ditambah utk melindungi rantaian kolagen. Pengambilan BB Plus setiap hari dpt menyerlahkan keremajaan kulit & memberikan kesihatan yg menyeluruh.

Kandungan BB Plus...

Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.



Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?

Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis


Bagaimanakah BB Plus dapat meningkatkan kualiti kulit?
 
Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah BB Plus dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?
 
Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.

Bagaimana BB Plus berfungsi??

REPAIR..REBUILD..RENEW


 MENGHASILKAN.....




 CARA PENGAMBILAN...



Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap.


** Avoid using hot water. Stir well and consume immediately. 
** Best to be taken before meal or before bedtime.

MUDAH..ENAK..LAZAT..MURAH..


:: HARGA ::

 RM 180 (WM) / RM 182 (EM)
1 BOX = 20 SACHET


:: CONTACT ME ::

SMS 011-14972214

WHATSAPP 014-2064067

FB PAGE  D' BEAUTY SHOPPE




1 comment: