Thursday 27 September 2012

TRUE STORY......


Ini adalah kisah benar dari aku sendiri...sebelum ni aku menderita sakit belakang yang agak serius akibat berulang alik setiap hari ke tempat kerja..selama setahun drive Kota Bharu-Manek Urai kemudian selama setahun lebih Kota Bharu-Machang sampai la sekarang...dah puas ikhtiar..setiap malam mintak my mom tolong urut belakang,kadang-kadang tido pun mengiring sebelah, masa drive terpaksa letak tungku kt belakang...amat menyeksakan...

Keadaan jadi makin teruk akibat posture badan tak betul semasa buat treatment kat patient..as a dentist ini lah komplikasi yang kitorang akan hadapi...sangat menyedihkan...ditambah pula waktu tu aku tengah pregnant...cuba bayang kan betapa seksanya keadaan aku waktu tu...

Kebetulan dapat tahu pasal korset Premium Beautiful ni...ade member suggest pakai ni masa dalam pantang untuk pulihkan kesihatan dan kembalikan bentuk tubuh sebelum pregnant...selain tu dapat pulihkan sakit belakang...

Bila tengok pada harganya memang la rasa sayang nak keluarkan duit sebanyak tu..tapi tak salah rasanya nak melabur untuk kesihatan dan kecantikan diri sendiri...so semasa pantang aku amalkan pakai korset ni setiap hari selama 8jam sehingga la sekarang...Alhamdulillah aku sangat puas hati, sangat membantu dalam pembentukan semula tubuh selepas bersalin dan yang paling best sakit belakang berkurangan..at the same time bila treat patient dah tak terbongkok-bongkok lagi..rasa sangat selesa dan confident..

Kini walau kemana saja aku pergi memang tak lupa untuk sarungkan korset ni..rasa sangat janggal kalau sehari tak sarungkan dia..memang berbaloi melabur untuk dapatkannya...mencegah lebih baik dari merawat...bila dah sakit kita terpaksa keluarkan lebih banyak duit even lagi banyak dari nak beli korset ni...

Premium Beautiful sudah diiktiraf oleh pakar tulang belakang mampu mengurangkan sakit belakang/slipped disc...jika anda ingin mencuba boleh hubungi 

sms 012-9604924
WhatApps 019-9804924

2 comments:

  1. mmg elok pakai beautiful..akak pnh pakai..tp dh x muat? bleh ke bsarkn ikut saiz bdn sekrg?

    ReplyDelete
  2. Aah kah mmg elok..saya kalau tak pakai sehari mmg rasa pelik..tambah2 hari2 travel...keje plak mcm tu mmg sakit belakang n pinggang...pastu kita makan pn control..mmg nk maintain bagus dgn beautiful ni...saiz masa akak beli dlu mmg dh jauh beza ke dari skarang? Kalau nk besarkan mmg xboleh dh..klau rosak kita blh repair sb dia lifetime warranty..kak xnak ambik lg satu ke? Hehe

    ReplyDelete