Saturday 10 December 2011

Premium Beautiful burns 900 calories in 1 HOUR!!!!




Jangan tak percaya kalau anda baca tajuk post saya hari ni..

PREMIUM BEAUTIFUL BURNS 900 CALORIES IN 1 HOUR!!!

Kalau nak compare jika anda berjogging, hanya 350 calories yang terbakar dalam masa 1/2 jam, kalau 1jam baru 700calories..
Bayangkan jika anda hanya pakai Premium Beautiful 1jam...dah boleh burns 900 calories..jika anda consistent memakai Premium Beautiful 8jam sehari paling minimum berapa banyak calories anda yang akan terbakar????

1 JAM BURNS 900 CALORIES
8 JAM BURNS 7200 CALORIES!!!  OMG:)))

Tidak dinafikan  jogging adalah salah satu senaman yang terbaik untuk kesihatan jantung anda..Malah ramai yang pilih cara ini kerana ia paling murah dan senang untuk dilakukan. 

Because jogging is a relatively high impact exercise. It puts a greater strain on your body. Thus forces your body to use more energy which in turns result in more calories burned...

Tapi mampukah anda untuk kekal consistent jogging setiap hari selama 1 jam or even more than that???
Kalau saya sendiri pun tak mampu dan tak semua orang suka berjogging...

So..sesiapa yang tidak suka jogging , anda juga boleh burns your calories and loss weight by wearing Premium Beautiful!!!! Cara ini sangat mudah dan selamat dari berjogging.  

Tetapi jika berjoging tidak menjadi masalah bagi anda, just wear Premium Beautiful while jogging and you will loss weight FASTER..even gym instructer pun pakai Premium Beautiful while exercise for fast slimming effect :))

Kesimpulannya Premium Beautiful corset ni is not just an ordinary type of corset..many experienced the miracles of Premium Beautiful...Anda masih rasa corset ni mahal? bagi saya yang sudah merasai sendiri kehebatan corset ni harga yang tinggi adalah tidak seberapa jika ia memberi 1001 manafaat..

Jangan berlengah-lengah lagi segera dapatkan Premium Beautiful sekarang dengan pengedar yang sah sahaja..

Hubungi saya 

011-14972214 


sdg324@gmail.com..:))


No comments:

Post a Comment